Social schools (nieuws)

Op OBS de Toermalijn vinden we het waardevol om goed contact met ouders en verzorgers te houden. Ook andersom is dat belangrijk. Als u de juf of meester wilt bereiken moet dat ook goed verlopen. Hiervoor maakt OBS de Toermalijn gebruik van het programma Social Schools.

Wat is Social Schools?
Social School is een programma waar leerkrachten en ouders berichten naar elkaar kunnen versturen. Ook wordt dit programma gebruikt om u op de hoogte te houden van nieuwtjes, activiteiten en het inschrijven voor oudergesprekken.

Hoe kom ik in Social Schools?
Na de inschrijving van uw kind heeft u een brief ontvangen. In deze brief staat stap voor stap uitgelegd hoe u een account aanmaakt. Vervolgens is het mogelijk om op het internet in te loggen of via de app. De app is in zowel de Google- als de Apple Store te downloaden.

Ik heb meerdere kinderen op school kan ik deze koppelen?
Jazeker, mocht u meerdere kinderen op school hebben, dan kunt u deze samenvoegen in de app. Hiervoor heeft u de koppelcode nodig die op de brief staat. Deze brief krijgt u bij het inschrijven van uw kind.

Ik ben de brief kwijt of ik heb geen koppelcode, hoe kom ik hieraan?
Stuur een mailtje naar nurkan.can@obs-detoermalijn.nl met hierin de naam van uw kind. U krijgt per mail de koppelcode teruggestuurd.

Voor meer vragen kunt u terecht bij de leerkracht van uw kind.